Maatregelen Coronavirus Covid-19 (update 22 juni 2020)

Beste klant

We stellen alles in het werk om de best mogelijke dienstverlening te blijven geven en hierover zo duidelijk mogelijk te communiceren. We hebben in de voorbije dagen en uren een aantal erg moeilijke maar voor ons juiste en noodzakelijke beslissingen genomen.

Ook én zeker in deze uitzonderlijke situatie staat het welzijn van onze medewerkers en klanten bij Ebema voorop. In lijn met onze waarden.

We passen de nieuwe richtlijnen van de regering zo strikt mogelijk toe en verstrengen hierbij de reeds genomen maatregelen.


Voor particuliere klanten

Beide Expo’s (in Zutendaal en in Rijkevorsel) zijn alle dagen doorlopend geopend en gratis te bezoeken. Onze Expo-adviseurs zijn tijdens weekdagen van 9u tot 17u en op zaterdag en zondag van 10u tot 17u aanwezig om je meer informatie te geven. 
Tijdens de week is de receptie van het hoofdgebouw gesloten.

 

Voor professionele klanten

Tegelijkertijd willen wij onze B2B-klanten een zo goed mogelijke service aanbieden, met maximale aandacht voor de veiligheid van onze medewerkers en klanten.

Daarom is onze dienstverlening aangepast vanaf maandag 4 mei:

  • Voor afhalingen zijn onze vestigingen in Zutendaal en Rijkevorsel geopend van 7u tot 17u (maandag-vrijdag).
  • Onze dienst voor leveringen blijft gewaarborgd.
  • Bestellingen (levering of afhaling) en wijzigingen of annulaties van afroepen kunt u zoals steeds richten aan transport@ebema.be
  • Er worden terug retours van waarborgpallets/goederen in ontvangst genomen.

Voor afhalingen hanteren we onderstaande hygiënemaatregelen die elke chauffeur dient te respecteren:

  • Er wordt in elke situatie afstand gehouden
  • Chauffeurs komen met maximum 2 personen tegelijk onze expeditie binnen, de volgende chauffeurs in rij wachten buiten aan de wachtzones op veilige afstand van elkaar
  • Hierdoor kunnen wachttijden langer zijn dan normaal
  • Overhandigen van papieren beperken we tot een minimum
  • Directe ontsmetting van handen : we voorzien handgels
  • De toog wordt regelmatig ontsmet
  • Er staan spatschermen aan de balie op onze expeditie
  • Koffieapparaat wordt bediend met wegwerpdoekjes en wordt regelmatig ontsmet

Heb je nog praktische vragen? Neem dan contact op met onze logistieke dienst via mail: transport@ebema.be

Productie

Onze beide productiesites in Rijkevorsel en Zutendaal zijn volledig operationeel

Bereikbaarheid

De overschakeling naar telewerken heeft implicaties op onze bereikbaarheid. We vragen daarom vragen om alle communicatie zo veel mogelijk per mail te laten verlopen.Oproepen worden grotendeels doorgeschakeld naar de gsm-nummers van onze medewerkers. Dit werkt niet even vlot als via onze normale telefooncentrale. Wij vragen dan ook jullie begrip als niet alle oproepen meteen beantwoord kunnen worden. Probeer het in dat geval even later zeker opnieuw.

Bij dringende vragen kunnen professionele klanten telefonisch contact opnemen. Hieronder vind je een overzicht van de contactgegevens per markt en regio. Fysieke meetings vinden voorlopig niet plaats, videomeetings kunnen wel.

Op de homepagina van deze website www.ebema.be vind je steeds een update van de situatie. Wil je graag bijkomende inlichtingen? Heb je vragen? Bel onze dienst logistiek via +32 89 61 00 61 of onze dienst verkoop via +32 89 61 00 62. Of mail naar transport@ebema.be. We helpen je graag verder.

Tot slot

Bedankt om samen met ons het nodige te doen!

In de tussentijd: zorg goed voor jezelf en de anderen, houd voldoende ruimte en blijf gezond.

Het Ebema-team

 

B2B-overzicht van de contactgegevens per markt en regio: